A Budapesttől csak 2 órányi autóútra lévő, központi fekvésű City Hotel Miskolc**** szálloda inspiráló helyszín konferenciák, rendezvények, tréningek, továbbképzések és más céges rendezvények számára.
Hotelünk kedvező belvárosi fekvése, számtalan, jól variálható rendezvényterme konferenciákra, továbbképzésekre, kiállításokra, családi rendezvényekre, esküvőkre a legjobb választást jelentheti. Technikai megoldásaink, négycsillagos catering szolgáltatásaink, szobáink száma és minősége, valamint jól képzett bankett-személyzetünk vendégeink sikerét segíti. Konferenciák, céges rendezvények szüneteiben kávészüneti bekészítés frissíti fel a résztvevőket, a főétkezésekhez pedig választhatnak tányérszervizes és büféasztalos menüajánlatainkból. Árainkat minden esetben egyedileg alakítjuk ki a rendezvény nagyságától, időpontjától, időtartamától, illetve a további szolgáltatások igénybevételétől függően.
Kulcsrakész konferenciák családias környezetben
Miért a City Hotel Miskolc a legjobb választás rendezvényéhez?
- 39 szoba és 3 db, egyben 120 fő befogadására alkalmas, szekcionálható, modern technikával felszerelt, klimatizált, természetes fényű rendezvényterem várja. A termek kiállítások megrendezésére is alkalmasak, berendezésük alakítható.
- Technikai felszereltség: fénymásoló, flip-chart, hangosítás mikrofonnal, internet elérhetőség (wifi), 3 db rendezvényteremben poszterállvány, projektor, projektorállvány, vetítővászon
- Külön 50 férőhelyes étterem, melyet tavasztól őszig egy hatvan férőhelyes terasz egészít ki kínálva ezzel lehetőséget nemcsak az a ’la carte étkezések számára, hanem a rendezvények lebonyolítására is.
- Beltéri medence élményelemekkel és pezsgőmedencével. Szaunavilág - finnszauna, infraszauna, gőzkabin
- Csapatépítés. Segítünk megszervezni elképzeléseik szerint a házon belüli vagy kívüli programot.
- Korlátlan, szélessávú vezeték nélküli internet hozzáférés a komplexum egész területén
- Parkolás a szálloda előtt található kamerával megfigyelt nyitott és a szálloda mögött található kamerával megfigyelt zárt parkolónkban.
- Felkészült, számtalan sikeres rendezvény tapasztalatával rendelkező kollegáink már alig várják, hogy Önnek is segítségére legyenek!
Speciális elképzeléseit is sikerrel váltjuk valóra, egyedi igényeinek megfelelő ajánlattal szolgálunk.
Konferencia termek alaprajzai, leírásai
IDEÁLIS RENDEZVÉNYHELYSZÍN MISKOLC BELVÁROSÁBAN
Termeink 4 különböző méretben elérhetőek:
- 40 m2 – termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 30 fő fogadására, U-alakban 15 főt tudunk elhelyezni
- 60 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 40 fő fogadására, U-alakban 20 főt tudunk elhelyezni
- 120 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 80 fő fogadására, U-alakban 40 főt tudunk elhelyezni
- 220 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 120 fő fogadására, körasztallal 100 fő fogadására.
Termeink elrendezése igény szerint változtatható, a részletek miatt keressék bizalommal szállodánkat az elérhetőségeinken! Műszaki berendezéseink elérhetősége a termekben:
- Projektor
- Vetítővászon
- Pinwand tábla
- Flipchart tábla
- Korlátlan vezeték nélküli internet
- Pulpitus
- Pointer
- Mikrofon – vezetékes, vezeték nélküli, fejmikrofon
- Hangosítás
- Laptop
Rendezvényeinkhez teljes körű rendezvényszervezés rendelhető. Zenészt, dekoratőrt igény esetén tudunk biztosítani.