Ugrás a tartalomra
IDEÁLIS RENDEZVÉNYHELYSZÍN MISKOLC BELVÁROSÁBAN

Hotelünk kedvező belvárosi fekvése, számtalan, jól variálható rendezvényterme konferenciákra, továbbképzésekre, kiállításokra, családi rendezvényekre, esküvőkre a legjobb választást jelentheti. Technikai megoldásaink, négycsillagos catering szolgáltatásaink, szobáink száma és minősége, valamint jól képzett bankett-személyzetünk vendégeink sikerét segíti. Konferenciák, céges rendezvények szüneteiben kávészüneti bekészítés frissíti fel a résztvevőket, a főétkezésekhez pedig választhatnak tányérszervizes és büféasztalos menüajánlatainkból. Árainkat minden esetben egyedileg alakítjuk ki a rendezvény nagyságától, időpontjától, időtartamától, illetve a további szolgáltatások igénybevételétől függően.

Termeink 4 különböző méretben elérhetőek:

  • 40 m2 – termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 50 fő fogadására, körasztallal 10 fő fogadására, táblaasztal esetén 15 főt tudunk elhelyezni
  • 60 m2  - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 60 fő fogadására, körasztallal 40 fő fogadására, táblaasztal esetén 30 főt tudunk elhelyezni
  • 120 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 110 fő fogadására, körasztallal 60 fő fogadására, táblaasztal esetén 40 főt tudunk elhelyezni
  • 220 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 160 fő fogadására, körasztallal 120 fő fogadására.  

Termeink elrendezése igény szerint változtatható, a részletek miatt keressék bizalommal szállodánkat az elérhetőségeinken! Műszaki berendezéseink elérhetősége a termekben:

  • Projektor
  • Vetítővászon
  • Pinwand tábla
  • Flipchart tábla
  • Korlátlan vezeték nélküli internet
  • Pulpitus
  • Pointer
  • Mikrofon – vezetékes, vezeték nélküli, fejmikrofon
  • Hangosítás
  • Laptop 

Rendezvényeinkhez teljes körű rendezvényszervezés rendelhető. Zenészt, dekoratőrt igény esetén tudunk biztosítani.