Hotelünk kedvező belvárosi fekvése, számtalan, jól variálható rendezvényterme konferenciákra, továbbképzésekre, kiállításokra, családi rendezvényekre, esküvőkre a legjobb választást jelentheti. Technikai megoldásaink, négycsillagos catering szolgáltatásaink, szobáink száma és minősége, valamint jól képzett bankett-személyzetünk vendégeink sikerét segíti. Konferenciák, céges rendezvények szüneteiben kávészüneti bekészítés frissíti fel a résztvevőket, a főétkezésekhez pedig választhatnak tányérszervizes és büféasztalos menüajánlatainkból. Árainkat minden esetben egyedileg alakítjuk ki a rendezvény nagyságától, időpontjától, időtartamától, illetve a további szolgáltatások igénybevételétől függően.
Termeink 4 különböző méretben elérhetőek:
- 40 m2 – termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 50 fő fogadására, körasztallal 10 fő fogadására, táblaasztal esetén 15 főt tudunk elhelyezni
- 60 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 60 fő fogadására, körasztallal 40 fő fogadására, táblaasztal esetén 30 főt tudunk elhelyezni
- 120 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 110 fő fogadására, körasztallal 60 fő fogadására, táblaasztal esetén 40 főt tudunk elhelyezni
- 220 m2 - termünk alkalmas széksoros elrendezés esetén 160 fő fogadására, körasztallal 120 fő fogadására.
Termeink elrendezése igény szerint változtatható, a részletek miatt keressék bizalommal szállodánkat az elérhetőségeinken! Műszaki berendezéseink elérhetősége a termekben:
- Projektor
- Vetítővászon
- Pinwand tábla
- Flipchart tábla
- Korlátlan vezeték nélküli internet
- Pulpitus
- Pointer
- Mikrofon – vezetékes, vezeték nélküli, fejmikrofon
- Hangosítás
- Laptop
Rendezvényeinkhez teljes körű rendezvényszervezés rendelhető. Zenészt, dekoratőrt igény esetén tudunk biztosítani.